Stalo sa to už aj vám? :)
 Tipy a rady   June 28, 2017 at 2:05 pm   Comments: 0    Viewed: 596

Zákaznička odoslala šaty sama sebe

Samozrejme, zčasu načas sa stane, že poniektorej z vás šaty nesadnú – či už pre strih, materiál alebo z iného dôvodu. Preto máte nárok na vrátenie šiat a požiadať o výmenu alebo o vrátenie platby. Spravila tak aj jedna z našich zákazničiek. Avšak pri vrátení tovaru nesprávne vyplnila údaje na obálke, a tak šaty zaslala sama sebe a dokonca na dobierku.

Postreh► pri vypisovaní adries na obálku, adresu odosielateľa (vašu) zadávate do horného rohu vľavo. Adresu príjemcu (našu) zadávate vpravo k dolnému rohu. Zároveň, šaty nesmiete zaslať naspäť na dobierku. Takéto zásielky neprevezmeme. Šaty musia prv prejsť kontrolou.

 

Ak dcéra nedvíha telefón...

Zákazníčka si u nás objednala a vopred zaplatila šaty. Nakoľko pracuje v zahraničí, zadala adresu doručenia a tel.číslo na dcéru. Aj keď jej dcéra vedela o objednávke a že jej budú doručené šaty, telefón nedvíhala ani kuriérovi, ani nám – pokúšali sme sa jej dovolať viackrát, dokonca sme ju oslovili aj cez FB a zaslali jej naše tel.číslo, z ktorého jej zavoláme. Potvrdila, že môžeme jej zavolať, no nedovolali... Zákazníčka nakoniec poprosila susedku, aby prevzala šaty. Tá už zdvihla aj nám a dovolal sa jej aj kuriér ;)

Postreh► zčasu načas sa nám stane, že zákaznička nedvihne telefón v domienke, že jej volá telemarketing. V takomto prípade, stačí si overiť číslo cez google alebo dvihnúť a ak by to bol telemarketing, jednoducho povedať, že nemáte záujem. Avšak správanie tejto slečny, ktorá neprevzala zásielku pre mamu, je pre nás záhadou :)

 

 

Zákazničke sa podarilo v priebehu mesiaca pribrať takmer o 2 čísla

Vianoce a Veľká noc sú pre každú z nás výzvou. :) V tieto sviatky je ťažké odolať maškrteniu, no je dobre vedieť, kde máme svoj limit a kedy to hraničí s prejedaním sa... svoje o tom vie jedna z našich zákazníčok (a nie je jediná) , ktorej sa podarilo pribrať takmer o 2 čísla. Šaty sme jej vymenili za väčšie...

Postreh► ak sa chystáte napr. začiatkom januára na ples a objednávate si šaty v novembri alebo začiatkom decembra, dávajte si pozor na prejedanie sa počas sviatkov. Je dosť možné, že nejaké to kilečko naviac vás nepustí do šiat. V takom prípade nepomôžu žiadne zázračné diéty, vďaka ktorým schudnete 5 kíl za týždeň, ale kúpa nových šiat... Preto je lepšie maškrtiť s rozvahou ;)

 

 

Nákup na poslednú chvíľu

V poslednej dobe sa nám často stáva, že si zákazničky kupujú šaty na poslednú chvíľu. Niekedy aj preto, že mali objednané šaty z iného eShopu, ktorý im nebol schopný dodať šaty do potrebného termínu alebo odkladajú nákup na poslednú chvíľu.

Postreh od nás► pokiaľ viete dostatočne vopred, že budete pozvaná na svadbu, oslavu alebo inú akciu, je dobré si šaty zakúpiť v dostatočnom predstihu. Predsa si potrebujete k šatám doladiť doplnky, topánky, kabelku a aj partnera ;)

 

 

Zákazníčka si pomýlila eShop

Na Slovensku je strašne veľa eShopov, s oblečením nehovoriac... a žiaľ, nájdu sa aj eShopy, ktoré zákazníkov len zavádzajú. Stalo sa tak aj jednej pani, ktorá omylom vynadala nám. Jej správa nás samozrejme šokovala, no stačilo páru minút, aby sme zistili, že pani si pomýlila eShopy. Vytvorila objednávku v úplne inom eShope, šaty vopred vyplatila, no nedočkala sa ani šiat ani platby.

Postreh► ak máte v pláne zakúpiť si šaty, či už u nás alebo v inom eShope, skontrolujte si recenzie a galériu zákazničiek. V neposlednom rade je dobré, ak si prečítate aj obchodné podmienky, aby ste vedeli, na čo máte nárok. Ak už aj ste vytvorili objednávku a máte s ňou problém, skontrolujte si vopred, komu sa chystáte vynadať :)

Related blogs